Thursday 7 June 2012

BERITA GEMBIRA...!!!

Berita Gembira Kepada Yang Ingin Bermula...

Assalamualaikum....Saya bersyukur dan banyak-banyak berdoa khadrat ilahi semoga diberkati apa yang kita lakukan seharian dan berdoa untuk anda serta saya sentiasa berjaya dan kaya dengan pelaburan Emas & Perak fizikal ...

Disini saya ingin berkongsi sedikit tips untuk Anda yang baru ingin menceburi dalam pelaburan Emas & Perak fizikal....Jika ingin mencuba @ anda hnya mempunyai modal yang kecik..tidak menjadi masalah untuk memulakan pelaburan Anda kerana Public Gold sudah mengeluarkan Produk terbaru iaitu


2tips jika ingin memulakan pelaburan megikut modal anda..:

1. Membuat belian ketika harga rendah dan pastikan spread produk yang ingin kita  beli  adalah kecil.

2. Pilihan produk yang betul untuk membuat belian supaya keuntungan yang akan Anda dapat berbaloi.

Saya ingin menunjuk sedikit kiraan jika modal Anda kecik... Contoh :

Jika belian hari ini 10Dirham x 10keping         = Rm1360
Keuntungan yang Anda akan perolehi
aalah selepas kenaikan harga sebanyak             = 16%
Maknanya profit keuntungan Anda                   = Rm1577.60 

Jika anda membuat belian sebanyak 10Dirham x 10keping = Rm1360
Anda membuat transaksi JUAL & BELI ,
keuntungan anda boleh mencecah sehingga                          = 30%
Maknanya profit yang diperolehi                                          = Rm1768
dalam masa yang singkat.

Jika ingin membuat belian , jualan dan mendaftar dealer baru , boleh hubungi saya 019-2141055

No comments:

Post a Comment