Friday 27 April 2012

KONSEP PELABURAN PUBLIC GOLD

PENGENALAN SYARIKT


Public Fine Gold International Sdn Bhd yang ditubuhkan pada 23 Mei 2008 adalah sebuah syarikat yang menjalankan perniagaan menjual & membeli Emas dan Perak bagi tujuan pelaburan disamping mereka juga ada menjual produk barangan kemas bagi mempelbagaikan variasi keluarannya. Public Gold telah mendapat pengiktirafan dari Malaysia Book Of Record sebagai syarikat tempatan pertama di Malaysia yang menghasilkan Emas & Perak bagi tujuan Pelaburan. Kini, hanya dalam masa kira-kira 3 tahun sahaja, pelbagai anugerah dan pengiktirafan telah berjaya dirangkul oleh Public Gold, diantaranya Malaysia Bussines Award, APEA Award, KWYP Award dan ARIFF Award.


Executive Chairman Public Fine Gold Int. Dato' Louis Ng sedang menerima Anugerah MBA

Justeru, peranan Public Gold pada hari ini mempunyai fungsi yang sama sebagaimana kedai2 menjual emas yang lain seperti Poh Kong, Habib Jewels, Tomei dll, cuma perbezaannya adalah Public Gold memfokuskan jualan Emas untuk tujuan pelaburan dan kedai2 emas yang ada di pasaran lebih memfokuskan jualan emas untuk tujuan perhiasan.

Kepada anda yg INGIN MENJADI KAYA dgn KEUNTUNGAN BERLIPAT GANDA dgn pelaburan emas,  jawapannya dari RODZAIDI BIN SULLAHUDZIN. PAKAR PELABURAN EMAS DAN PERAK.
Jika anda perlukan bimbingan, tips, strategi dan panduan pelaburan Emas fizikal yang lebih advance lagi, anda boleh mendaftar sebagai Dealer di bawah rangkaian saya, emasbarakah999.
Atau jika anda ingin terus membuat order di Branch Public Gold sendiri, anda hanya perlu isikan Nama dan No Dealer saya di ruangan Introducer di dalam borang pendaftaran pelanggan yang akan diberi kepada anda ketika anda sampai di Branch nanti.

INTRODUCER.
Nama : RODZAIDI BIN SULLAHUDZIN
No Dealer : PG 020208
No hp : 019 2141055/012 5870325
Selepas anda mendaftar, sila maklumkan kepada saya melaui SMS or FB.
Bagi anda yang ingin mengetahui alamat Publicgold, Boleh Layari http://www.publicgold.com.my/

No comments:

Post a Comment