Thursday 17 May 2012

REBUTLAH PELUANG YANG ADA SEKARANG

Peluang ketika penurunan harga emas dan silver.

Rebut peluang keemasan ini untuk memulakan belian, membuat belian tambahan ataupun mendaftar sebagai Dealer untuk memaksimumkan keuntungan.






Jika anda perhatikan, harga Emas sekarang ini sedang membentuk Chart Pattern yang sama seperti pergerakannya pada tahun 2008, ketika berlakunya krisis Sub Prima di Amerika, dan untuk tahun ini Pattern yang sama terbentuk disebabkan oleh krisis Zon Euro.

Pattern yang dikenali sebagai Pennants ini juga merupakan salah satu "Continuation Pattern", dan kebiasaannya harga akan gagal kira2 2 kali untuk melepasi paras harga Resistance pada garisan merah condong, dan akan mencuba untuk turun kira2 3 kali bagi melepasi paras garisan Support di garisan merah melintang diatas.

Sekiranya percubaan untuk melepasi paras garisan Support yang ke 3 terus gagal, maka biasanya harga akan naik semula dan melepasi garisan merah condong diatasnya (Resistance), yang mana pergerakan harga ini dikenali sebagai Breakout.

Dan biasanya selepas berlaku Breakout, harga akan bergerak naik dengan cepat menuju ke paras yang lebih tinggi berbanding harga tertinggi yang pernah dicapai sebelumnya, iaitu sekitar $1920/oz.

Berdasarkan prinsip asas Pennants ini, biasanya harga akan terus mendaki menyamai dengan ketinggian yang sama sebagaimana ia mendaki sebelum Pattern Pennants ini terbentuk. Dalam situasi ini, harga dijangka mendaki dengan paras pendakian yang sama sebagaimana pergerakannya dari tahun 2009 - 2010.

Kesimpulannya :

1. Jika anda telah membuat belian sebelum ini sekitar harga $1600-$1650/oz, sekarang ini bertenang dan perhatikan sahaja pergerakan harga yang seterusnya. Sambil2 tu, sampaikanlah informasi berguna ini kepada rakan2 yang lain agar manfaatnya dapat dikongsikan bersama.

2. Jika belian anda sebelum ini pada harga sekitar $1700 dan keatas, buatlah belian tambahan sekarang ini. Dengan cara ini anda akan memperolehi keuntungan dengan lebih cepat tanpa perlu menunggu lama.

Kepada anda yg INGIN MENJADI KAYA dgn KEUNTUNGAN BERLIPAT GANDA dgn pelaburan emas,  jawapannya dari RODZAIDI BIN SULLAHUDZIN. PAKAR PELABURAN EMAS DAN PERAK.
Jika anda perlukan bimbingan, tips, strategi dan panduan pelaburan Emas fizikal yang lebih advance lagi, anda boleh mendaftar sebagai Dealer di bawah rangkaian saya, emasbarakah999.
Atau jika anda ingin terus membuat order di Branch Public Gold sendiri, anda hanya perlu isikan Nama dan No Dealer saya di ruangan Introducer di dalam borang pendaftaran pelanggan yang akan diberi kepada anda ketika anda sampai di Branch nanti.

INTRODUCER.
Nama : RODZAIDI BIN SULLAHUDZIN
No Dealer : PG 020208
No hp : 019 2141055/012 5870325
Selepas anda mendaftar, sila maklumkan kepada saya melaui SMS or FB.
Bagi anda yang ingin mengetahui alamat Publicgold, Boleh Layari http://www.publicgold.com.my/

No comments:

Post a Comment